Alla inlägg den 5 november 2007

Av sandra - 5 november 2007 15:25

Hur det än kommer att gå nu så kommer jag bara bli starkare av det här.


Kom nyss på att jag slutar 11.30 på onsdagar och fredag, vilket är jätte skönt! Fast det är nästan så att jag kan kolla om jag kan läsa desktop, bara för att få poängen.. I period 3 & 4 kommer jag vara ledig antingen hela måndagen och halva tisdagen eller halva måndagen och hela tisdagen.. Måste prata med Maria om hur jag kan göra med engelskan, känner att jag kan prestera bättre om jag får läsa med de floristerna.


we don't know what's coming
we don't know the truth
we gotta stop the running
and educate the fools


Ska börja med historian nu innan mamma kommer och hämtar mig, måste träna på engelska orden ikväll också .. Har hellre 1909021 saker att göra så jag slipper tänka, tankarna gör mig bara galen och ledsen ..

Puss


Av sandra - 5 november 2007 13:38

Jag kan fan inte sova under dagarna för så fort jag vaknar så mår jag jätte illa :( not so funny .. Imorse gick jag bort med värktabletter till syster för hon är tydligen jätte sjuk, sen när jag kom hem så gick jag och la mig bara för att slippa alla tankar .. Vaknade vid halv 1 igen, käkade glass fast de skulle jag inte ha gjort för jag mår bara mer illa av det?


Träning ikväll tror jag, skivstång, skulle vara både bra och härligt och gå på det .. Drömde iallafall sjukaste drömmen förut, blev lättad när jag vaknade och insåg att det inte var sant ..


Ska leta efter något att käka till lunch nu och hoppas på att allting försvinner snart .. Det gick bra att somna igår kväll iallafall, blev inte så jobbigt som jag hade trott .. Nej nu måste jag äta och sen plugga, går nog till skolan imorgon ..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards