Alla inlägg den 27 november 2007

Av sandra - 27 november 2007 22:17

Vad är meningen att säga till en annan att man har haft sex med en person när man inte ens har haft det?! Blir så fruktansvärt irriterad så jag spricker snart, sen när man aldrig kan få svar på varför ena personen går och säger det gör mig ännu mer irriterad.. Liksom, varför ens yttra sig? Är det så jävla coolt att låsas ha sex med någon annan?! Undrar egentligen hur du tänker som..


Jag kommer inte kunna sova än på ett tag, somnade förut och sov i några timmar. Not goood, fast bara 2 dagar kvar på den här veckan sen är jag leedig!


Syrran sa att det var något fel på skoldatorn, så måste gå och kolla vad det är för fel då, sov gott allihopa! Godnatt

Av sandra - 27 november 2007 13:47

Jag måste bara påpeka att mina grannars kompis som jämt är här är så himla snygg! Snygg bil har han också :)


Lyssnar på Håkan nu på hög nivå och ska snart sätta mig och plugga, engelska, historia, samhälle och latin! Ska iväg på spinningen sen, häärligt! Märks på kroppen att jag inte har tränat lika ofta som jag gjorde förut, blir till att ta hårdare tag med det!


Vi är förlorare vi två, sen vi var sjutton år.

dem säger bla bla bla bla, du fattar ingenting

och du svara cha cha cha cha ni får mig vart ni vill


Letade presenter till Adam förut, och jag hittar ingenting. Måste nog ta och ringa senare och höra vad han vill ha, så svårt att köpa saker när jag inte " känner " honom..

Puss och kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards