Alla inlägg den 23 november 2007

Av sandra - 23 november 2007 16:42

Gick på stan idag med systeryster, men hittade verkligen ingenting.. Köpte bara en vit kofta och blekningsmedel till mig och en annan kofta till syster i en tidig födelsedagspresent! Hon ska även på en dvd spelare av mig i present :)


Ska ut ikväll men några från klassen, är inte på något direkt partyhumör men det kanske kommer .. Sitter här med blekningsmedel i håret och borde nog skölja ur det snart, tror Sandra kommer hit sen vid 6-7 ? Är svinhungrig iallafall och hoppas vi äter något gott ikväll! Frida kanske skulle med ut ikväll, om du läser de här så är det bara att ringa :D


Nu ska jag ta en dusch och skölja ur de här, pusshej!

Av sandra - 23 november 2007 08:58

känns som om jorden kommer gå under snart, jag vet inte vad jag ska göra eller tro. Jag vet vad jag vill med allting men allt går åt helvete hela tiden! Känns som om jag blundar så kommer tårarna..


Ska gå på stan idag med min älskade systeryster, måste hitta en massa ny kläder. Är verkligen i behov av en ny garderob ..


Nu ska jag hjälpa till med våran lampa, känner mig bara i vägen här. Vill hem och sova.. Hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards