Alla inlägg den 16 november 2007

Av sandra - 16 november 2007 23:19

Finns nästan ingen godare saft än kronans saft med hallon smak..


Den hade morfar jämt hemma när han bodde här i sundsvall, vet inte hur gammal flaskan var, etiketten var iallafall lite gul som papper blir när det stått länge i skafferiet.. Så jämt när jag var där så tog jag alltid ett glas saft och sånna här saltin kex (?), de smakade inte alls gott men eftersom det inte fanns något annat så tröck jag i mig de där.. Saknar att ha honom här hemma ibland, men känns nästan bättre när jag vet att han har det bättre där uppe i stugun än vad han hade här hemma..


Ne nu ska jag ta mitt lilla illamående ner i sängen och kika på en film innan jag somnar .. Och du, jag saknar dig verkligen.

Godnatt godnatt, sov så gott

Av sandra - 16 november 2007 21:39

Undra om jag gjorde fel val häromdagen? Vad tror du?


Jag förstår inte varför jag ljuger mot mig själv för, jag vet inte vad jag ska tro längre.


De flesta som jag trodde jag kunde lita på kan jag inte lita på längre, om man har ljugit en gång så fortsätter man göra det. Och ni är så jävla dumma som tror att jag går på allting, men tyvärr så gör jag inte det. Jag kan det där, jag ljög mig igenom mitt liv mellan jag var 8-12 år, så jag kan konsterna, jag vet hur kroppen och hur språket ändras när man ljuger. Jag tar reda på sanningen direkt, synd att ni "tappar" värde i mina ögon när ni håller på..


Ska fortsätta kika på tv nu, mår fruktansvärt dåligt och vet inte vad det är som håller på att hända? Kan ju hoppas att det är magsjuka så det inte är något annat. .. Men det skulle vara mysigt, eller?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards