Alla inlägg den 13 november 2007

Av sandra - 13 november 2007 20:13

Det gick faktiskt bra hos tandläkaren, och så sa hon något så bra som att det bara var 1 pyttelitet hål .. Så jag var nöjd när jag gick därifrån och tänkte ännu ett löfte om att jag ska börja borsta tänderna ordentligt och se upp med vad jag äter ..


När jag kom hem så la jag mig framför tven i några timmar och somnade, lycka till för mig att somna inatt! Mamma gjorde supergod mat, ugnstekt potatis och grönsaker och stekt kött, muuuums! Och nu har jag gjort en rödvinbär/blåbärs paj till desperate housewifes ..


Hade tänkt vara hemma imorgon, men då sviker jag mig själv som hade lovat att vara i skolan alla dagar sen så skulle jag och mamma käka lunch på stan tror jag?! Hon åker till östersund imorgon så jag kommer vara ensam hemma, blä på det för jag kommer inte kunna sköta matbiten ..


Nu ska jag torka håret lite och kika på ugly betty, puss och kram

ps. om du är bra på att ta kort och vill ställa upp gratis för ett projekt så lämna en kommentar..ds

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards