Alla inlägg den 25 mars 2008

Av sandra - 25 mars 2008 21:58

Jag kommer inte höra av mig igen, och jag kommer inte ta skulden. Så säg det och få det gjort, det finns bara ett enda sätt att brinna upp


Usch snart är det den 10e april, och just nu så ser jag inte framemot den dagen, får bara en massa knutar i magen.


Det blev ingen spinning ikväll, jag låg och sov och mamma mådde dåligt. Synd, men imorgon SKA jag gå och träna. Får även hem håkans skiva imorgon, så då ska jag ligga och knarka den hela dagen.


Nu ska jag ta mig i kragen och antingen skriva om hinduismen eller om skottet i sarajevo, vet inte riktigt vilket av de som är roligast?! Ont i huvudet har jag också, igen. Tredje dagen i rad nu, i don't like it!


Puss!

Av sandra - 25 mars 2008 12:53

Blä jag hatar mina sömnproblem, sov 12 timmar idag och nu känns det bara som om jag har blivit tröttare.. Sen när jag vaknar på natten så är hela jag jätte spänd, varför? Jag måste lära mig att slappna av och inte oroa mig för allting.


Ikväll är det iallafall spinning som står på schemat, och imorgon hoppas jag på att jag kan få jobba lite. Jag har ju bara fått två pass i april, hade hoppats på mer men de brukar ju ringa så det löser sig väll.


Jag blir stressad när jag har mindre än 2000 kr på kortet, vilket jag har nu. Fast nu har jag köpt kläder som jag ändå skulle ha behövt köpa senare, som en vårjacka, skor och en studentklänning.


Aja nu är klockan 10 över 1 och jag ska försöka göra något vettigt, på fredag ska jag få träffa håkan, vilket är väldigt snart!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards