Alla inlägg den 19 mars 2008

Av sandra - 19 mars 2008 19:28

Haha, vissa tror ju att man är både blind och döv.. Men shit the same jag överlever som tur är :)


Just nu har jag knåpat ihop lite brev till mormor & morfar, och så lyssnar jag på reprisen från p3 imorse för håkan var med. Jag satte på radion halv 6 för att inte missa det, sen vaknade jag vid 9 av att han började prata, men jag tror inte jag hängde med så mycket imorse så jag måste lyssna om! fick höra att det hade tagit 10 år för en huckleberry vän, jises säger jag bara.


Snart ska jag iväg och träna, ska även iväg på spinningen på fredag SKÖNT! sen ska jag skriva ett till brev som jag ska lämna ifrån mig personligen, gud vad jag börjar bli nervös!


Kram!

Av sandra - 19 mars 2008 09:44

Finns det något värre än att vakna med huvudvärk?! Sen drömmer jag så konstigt om nätterna så jag kommer aldrig in i den "djupaste sömnen" .. Inatt drömde jag om dig tillexempel, och det kan väll vara för att det jag sa häromdagen och att jag inte fick någon respons på det. Varför fick jag inte det? Tycker du inte som mig, eller är det de du gör?


Sen måste jag bara säga en sak, alla som sitter och klagar på alla som bloggar; om vad de skriver, hur de skriver och massa annat. Sen sitter de själv och gör exakt samma sak, är inte det att prata mot sig själv lite granna? Förstår inte vad man vinner på att klaga på andra, om du har något svar så får du gärna lämna det.


Ska ta en ipren nu och längta till håkan, det kommer säkert vara jätte lång kö men det struntar jag i. För det här är min andra chans och aldrig i livet att jag sumpar den.

puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards