Alla inlägg den 25 september 2007

Av sandra - 25 september 2007 19:52

Okej nu har jag fått reda på en massa som jag helst inte ville veta och så har jag sett ditt sanna jag.. Jag kommer aldrig mer tro på dina ord och känner mig grymt idiotförklarad, tack så jävla mycket!


Håret blev jag iallafall nöjd med :) om jag färgar det svart ser jag ut som en kines .. Köpte även blekningsmedel som jag ska fixa någon dag, helst innan helgen.. På tal på helg så ska jag ÄNTLIGEN till pappa, hoppas jag iallafall. Har inte varit där på år och dag, det var verkligen jätte längesen. Typ när brorsan var här? Så jag har bestämt att den här helgen ska jag och pappa titta på en maaaasssa filmer. Hoppas han kommer hem ikväll så vi kan åka och träna imorgon.. Hade ju tänkt övningsköra idag men vi for ner till donken och käkade middag och sen blev det så sent.. Ska ta det en annan dag istället.


Saknar emiliepemilie lite granna också, och så vill jag åka härifrån och det är fan nu. Har suttit i timmar och kollat på aupair sidor och på alla söta familjer som vill ha en, bajs att jag inte kan åka nu. Mår inte så bra här hemma.. Har insett att hur tidigt jag än går och lägger mig så vaknar jag aldrig utvilad, och det kan göra med att jag drömmer jätte jobbiga drömmar nu..


Ska träna på engelskan lite och knarka nelly furtado ännu mer.. ciao!

ps. varför inte säga vad problemet är direkt? ds.



Av sandra - 25 september 2007 11:53

Ibland är allting ett mysterium och jag tror nästan att allting kommer alltid vara ett mysterium.. Om det där nu var rätt det vet jag inte, men jag sitter iallafall här ensam och väntar på att engelska b ska börja. Bläsh vad jag inte vill ha den kursen men det kanske går bra? Hoppas verkligen det, för den kursen är viktig och bra att ha.. Bara bita ihop där också, mycket nu som jag bara ska acceptera..


Kanske måste plugga lite mer på engelska orden som jag ska ha förhör på om cirkus en halvtimme, men skulle mycket hellre vilja måla innekrukan på mitt fat.. Gwen spelas iaf på radion, något som är bra med den här dagen.. Plus att jag ska snart få gå och klippa mig :D och att jag ska få och träna imorgon, läängtar!

Hejdå

Av sandra - 25 september 2007 07:43

Jag måste börja komma över mina bakterie & mat fobier känner jag, kan ju inte vara nyttigt så som det är nu? Men hur sjutton kommer man "över" det då, ska man gå till en beteendevetandemänniska eller får jag helt enkelt stå ut och andas när någon äcklig tanke kommer upp i huvudet. Värst är nog bakterierna ibland, då kan jag verkligen inte ta i någonting eller torka mig på någon handduk som någon annan har använt. Skit läskigt är det faktiskt ..


klockan är kvart i 8 och jag är så gott som klar, synd bara att jag börjar om 45 minuter.. Igår när mamma kom och hämtade mig efter spinningen så sa jag att jag ville övningsköra idag. Tror mamma fick sin livs chock, och jag börjar ångra mig nu men jag måste sätta igång någonstans..


Tralal, ska lyssna på nellys låt te besqué nu igen sen kanske jag ska börja gå neråt och sitta där och vänta på bättre tider? Måste även träna på engelska orden, baaaaaaaaajs jag vill inte ha engelska b själv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards