Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av sandra - 1 augusti 2007 23:18

iih jag vill åka upp till morfar nu (fast bara om det är soligt), bara få vara där och slappna av! Kanske blir några dagar nu när mamma är ledig och när hon har kommit hem. Hon och Eva skulle tydligen gå och se the ark, sahara hotnights och bo kaspersorkester, och jag är inte ett dugg avundsjuk!! fyfan, inte ens några kort kunde jag få på lisa och bror :(


haha pappa är också rolig, satt och skratta åt honom hela vägen hem, haha hualigen!


Ne nu ska jag sova, är svintrött och jag har inte ens gjort något idag?! Hoppas att det är fint väder imorgon med :) och vad ska jag hitta på imorgon tro? Ska iallafall kanske vara med frida på fredag? ville egentligen ut och festa då men så kom jag på att jag börjar ju fan 10 på lördagen :/ tåls att tänka på iallafall!

Av sandra - 1 augusti 2007 14:52

okej tur att mamma inte alls tog med sig sin hårtorkargrej hårfön kanske de heter?! skitsamma, det tar evigheter innan mitt hår är tort och innan jag kan platta de, och jag har en massa saker jag ska göra men vet inte vart jag ska börja. Kanske ska sluta med att skriva en massa onödiga ord här istället och börja i någon ände?

Av sandra - 1 augusti 2007 10:39

Igår när jag var ute och gick lite så kom jag tänka på att jag vill ju läsa spanska nu i 3an och engelska b .. De kurserna ligger ju på 100 poäng var och de valbara floristkurserna ligger väll också på 100 poäng var? så det borde ju gå på ett ut, visst jag kanske hamnar "utanför" i klassen eftersom det inte blir så många kurser med dem, men det är nästan så jag skiter i det. Jag måste tänka på mig själv nu, det är några veckor kvar nu ska prata med mamma och undersöka lite de där med poängen ..


Det är soooligt idag fast det verkar blåsa som bara den :/ ska snart gå ut och känna om man kan sätta sig ute, ska ringa och väcka syster också kom jag på! pussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards