Alla inlägg den 5 juni 2007

Av sandra - 5 juni 2007 22:07

hahaha, jag vet inte vad jag ska säga nu, men vissa människor förändras då aldrig..


Förut när jag kollade på desperate housewifes (?!) så såg jag perfekta scenen som jag också vill ha eller vara med om... Frågan är bara om när.

Av sandra - 5 juni 2007 17:01

Idag var jag på stan med sandra, handlade en vit skjorta och en vit kofta .. Letade efter några skor också men hittar inte dem som jag vill ha, lite störande. Emilie kom sen och gjorde sällskap över lite lunch i solen, mysigt!


De ringde från jobbet förut, så jag ska jobba 4 timmarspass på torsdag och fredag, moneymoney ... Längtar lite tills på lördag också, det lär nog bli skit roligt! Sen får vi pengarna direkt i handen så det är ännu bättre..


Nu ska vi ner på stan och handla middag, ska handla nått fettigt till ikväll också tror jag, bara för att pengarna rullar in i helgen ;)


Av sandra - 5 juni 2007 10:21

skit kul att vakna av småbarnen som har nått på södermalm skolan, aaah .. De skriker och spelar en massa skit musik och någon ropar ut saker så de ekar i mitt rum, det är grymt störande ..


Ska kliva upp snart och fika lite, sen ska jag ner på stan och gå runt där, ska försöka hitta en skjorta som jag kan ha till serveringen på lördag .. hejsvejs

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards