Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av sandra - 5 augusti 2008 19:54

God afton! Nu sitter jag här ny duschad och väntar på att kraften ska komma tillbaka så jag kan torka håret och hämta ett stort glas vatten, väntar även på att mobilen ska plinga till. Idag när vi skulle duka lunchen så trodde jag att jag skulle somna, det var så jobbigt och jag ville bara att dagen skulle ta slut. Och se det gjorde den, för redan vid kvart över 3 var vi klar och kvart över 4 var jag hemma (!). Det tog bara en halvtimme att gå hem igår ungefär och idag en timme, men jag skyller på pelle (som alltid).


Nu har kraften kommit tillbaka och jag ska se hur länge den håller i, troligtvis räcker den bara till att sätta på tven och hämta lite vatten.. På fredag ska jag ÄNTLIGEN få åka till Huddik igen och få träffa mina snygginar. Ah vad jag hoppas att helgen inte går fort!!


Vatten var det nu först och främst, pussar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards