Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av sandra - 2 augusti 2008 18:39

Nu ligger jag här och väntar på att klockan ska gå så att jag kan gå ner och jobba några timmar, känns inte alls nödvändigt att jobba ikväll faktiskt eftersom det är de enda passet i hela augusti och det passet är 4 timmar långt.


Idag har jag bara legat och vilat, eller förut gick jag upp till lv5 där jag joggade upp för alla backar och bort på vägen som går till södra berget sen gick jag hem. Väldigt skönt och något jag ska börja med tror jag fast jag behöver köpa skor isf för nu har jag två blåsor på hälarna, mindre skönt.


Hm, jag vill att följande vecka ska gå jätte fort så det blir fredag någongång för jag vill vara med min älskling nuuu! Imorgon ska jag iallafall följa med och kolla på Lars Winnerbäck, tror jag iallafall. Skulle nog vara bra att komma ut, jag som bara jobbar från 7 till 4 och sedan sover jag i princip.


Nu ska jag kolla på lite vänner avsnitt och försöka vila upp mig lite, har inte jobbat natt på evigheter.


Pussar

 längtar tillbaka till costa rica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards