Alla inlägg den 7 juni 2008

Av sandra - 7 juni 2008 13:55

Jag hade riktigt mysigt igår kväll faktiskt, och när vi insåg att det är 5 dagar kvar till studenten så vreds sig magen två varv om inte fler.


Kommer ihåg när man började i 1an och insåg att nu är det bara 3 år kvar, sen började man i 2an så var det lika märkvärdigt som att fylla 19 och när vi äntligen fick börja i 3an så kändes det som om det var hur långt som helst kvar. Men nu är det bara 5 ynkliga dagar kvar, och ja jag har sån ångest över det så de finns inte. Jag vill inte sluta, jag vill inte skiljas från alla i klassen. Jag och Emma satt och pratade minnen igår, eller ja minnen och minnen men iallafall det första jag kommer ihåg med henne var när  vi skulle göra varandras ansiktet på bild och form, och hon och jag fick jobba tillsamans. Ne usch vad jag oroar mig för den 12 juni 2008.


Men ikväll är det fest för fulla muggar och nu väntar sängen på mig ute på taket, åh så underbart allting är just nu bara en liten sak fattas., eller nej två saker fattas men ena är på gång iallafall.


Puss och kram!



Av sandra - 7 juni 2008 04:21

Igår skrev jag att jag skulle ta en promenad, åka ut och sola och gå på bio med Sandra. Jag har gjort allting det där förutom promenaden, istället så skickade jag sms till Emma och hoppades på att hon var här i Sundsvall och det var hon. Så efter bion som jag tyckte var ganska bra så gick vi ner till Svenssons där vi satt hela kvällen. Sen blev det en tur runt stan, fick hjälpa en irländsk kille att hitta daltons och sen gick vi på max och käkade. När båda våra mobiler hade dött så bestämde vi oss för att gå hem men hamnade på en efterfest istället.


Nu har jag nyss kommit hem, eller kom en för en kvart sedan kanske och jag hade hoppats på några få timmars sömn men vet inte om jag kommer lyckas eftersom solen lyser mellan persiennen (?). Men imorgon väntar en riktig utgång och jag längtar så!


Men mellan oss så ska jag sova nu, puss och god natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards