Alla inlägg under maj 2008

Av sandra - 12 maj 2008 16:33

Kom nyss hem från staden med Emilie. Och vad har vi gjort då? jo jag blev bjuden på lunch på sibylla (romatiskt va) och sedan gick vi och pierca naveln bara sådär. Vi skulle egentligen bara gå in och fråga några saker men efter 1 timme så hade hon en piercing där, dock såg det allt för otäckt ut.


Tänkte skriva lite på engelskan nu, allt för att slippa Rolands prov. Men jag har faktiskt ingen lektion förren på måndag, eller ja jag har ju nationella på torsdag. Sen så, har jag 2 uppgifter kvar i skolan, och gud vad jag tjatar om hur mycket jag har kvar men jag är så glad över att det snart är slut..


Jaharu så är det med de. En sak jag kom och tänka på nu när jag skrev är att jag har alltid varit emot att börja en mening med och, på skönsmon och höglunda så skrev jag aldrig det eftersom det är egentligen fel men ändå rätt. Men nu på jb så rättar de aldrig en om man börjar en mening med och, bara sådant här onödigt tänkande som jag kom på nu.


puss

eftersom alla skriver det så skriver väll jag också det, exakt 1 månad kvar tills studenten.

Av sandra - 12 maj 2008 10:43

YES! jag fick VG på speaking delen, jävlar vad glad jag blev nu! hihi!

Av sandra - 12 maj 2008 08:13

Nu sitter jag på skolan och väntar på att engelskan ska börja, usch jag har ont i magen bara för att det är muntliga nationella idag. Blä vad jag inte vill ha det, men det är väll bara att bita ihop och hoppas på det bästa.


Vad ska jag göra mer idag då? Jag har faktist inte den blekaste, får se vad dagen erbjuder. Det enda jag behöver göra är att läsa på bransch och produktkunskaps provet. Förstår faktiskt inte riktigt varför jag började läsa den kursen, för om jag får G i den så kommer jag ändå välja bort den sen..


Nu ska jag köra igenom engelska provet en gång till, hejdå!

Av sandra - 11 maj 2008 21:12

Vad har jag gjort idag då? Jo jag vaknade vid 11 och hade sovit i nästan 12 timmar, har äntligen känt mig utvilad när jag vaknat. Sen låg jag ute en stund innan jag gick in och sov framför house. Nu på kvällskvisten så har jag kört lite och var på två bleka, just nu kollar jag på sprängaren och väntar på att mamma ska ge mig massage. Hon ska ju faktiskt vara borta i 10 dagar så något borde jag också få..


Jag fattar fan inte hur du orkar på, och sen när började jag behandla dig på ett dåligt sätt?! Jag tycker jag försöker hela jävla tiden men nu för tiden så räcker ju inget till, allt man gör är värdelöst!


Puss och kram!

Av sandra - 10 maj 2008 22:59

Det är en ganska konstig värld vi lever i och jag kommer nog aldrig förstå mig på dig, inte på mig själv heller för den delen eftersom jag går på allting om och om igen. Men ändå, vad är det du vill då? Och tro på fan att jag kommer ha rätt igen, och jag börjar tappa räkningen nu för hur många gånger jag har haft rätt. Det värsta är väll att jag lär mig hur allting fungerar varje gång, och varje gång säger jag aldrig mer, men likt förbannat så var det inte den sista gången, och jag kommer alltid undra när blir det den sista gången? När någon av oss ligger i en kista? Skulle du gå på min begravning?


Gosade med Bror och Lisa idag på förmiddagen, åh så mysiga de är! Bror och jag stod i fönstret och kollade på bilarna och så slingrar sig hans hand in i håret och myser med örat medan han lägger sin kind mot min, ingenting kan slå det, inte ens du. Fantastiskt va?


Nu ska jag sluta med allt detta och dra något gammalt över mig.

Igår var det de bästa minuterna i hela mitt liv!


Av sandra - 8 maj 2008 20:23

Fyfabian vad skönt, nu har jag skrivit klart religions uppgiften. Dock blev jag inte så nöjd över den men den duger i alla fall, nu ska jag läsa igenom produkt och bransch kunskap. Sen är det inte mycket kvar, engelskan som  jag gör på lektions tid och på religionen tror jag inte det är något kvar?


Jag hatar att vara täppt i näsan, och så fort jag nyser så går det över till andra sidan. Ska jobba natt ihelgen så jag får se hur det går, stängning båda dagarna YES!


Nej ska läsa igenom kapitlerna nu till provet och sedan duscha tror jag.


kramar!

Av sandra - 8 maj 2008 17:30

Usch jag orkar inte bli sjuk, inte nu för nu har jag så mycket att göra.. Eller så blir jag sjuk fast jag orkar göra klart alltihopa. Skulle försöka plugga lite nu när jag kom hem men ist somnade jag, och nu sitter jag här och försöker andas och fryser. Är sugen på att se på film och äta någonting gott men vad vet jag inte, en god hallonpaj kanske?


Nu när jag har fått dit dig vet jag inte hur jag ska få bort dig.


Ska kolla hur det går med maten nu, pussar!

Av sandra - 7 maj 2008 21:30

jagkan inte andas, en än gång har jag gått på ditt jävla skit snack! Fyfan vad jag hatar dig, jävlaskitbajsapaskit aaaaaaaaaaaaah vad fan ska jag göra.. Du är så jävla patetisk så det finns inte, adjö för gott och jag önskar att jag kunde göra något riktigt jävla dumt tillbaka efter allt du har gjort mot mig! du ska bara veta vad du äcklar mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards