Alla inlägg under april 2008

Av sandra - 14 april 2008 08:25

God morgon!

Dagens mående hade kunnat legat på topp om jag slapp den här magvärken, och just nu har jag dubbelt så ont i magen. Idag har aftonbladet lagt ut bilder på han som mördade Engla, och fyfan.


Nu ska jag ha engelska och sedan skulle jag följa sandra när ho nska köpa tyg.


Puss!


Av sandra - 13 april 2008 18:45

"– Det är ”Håkan kråkan kraxmaskin” precis hela tiden.

Jag har intervjuat rockstjärnor i drygt tio års tid men Håkan är den första svensken att ta emot i en svit. Utländska rockstjärnor gör det alltid.

Svenska rockstjärnor, de brukar man träffa på skivbolagskontor, fik, eller kanske en restaurang. Men att journalister står på kö i en lobby och en och en på givna klockslag lotsas upp för en intervjustund av en representant från skivbolaget, det är Håkan ensam om. "


Och den här människan har jag fått träffa i 20 sekunder, jag har  fått hans armar runt min lilla kropp och han har pratat till mig, orden som kom från hans mun var bara till mig, bara till lilla mig. Men jag minns inte ett skit av det. Åh håkan jag längtar som en tok tills du kommer hit till gatufesten.

Av sandra - 13 april 2008 14:06

Inatt så berättade jag om att jag har så fruktansvärt ont under revbenen hela  tiden för en arbetskamrat, så sa hon att hon brukar också få det och hon fick det pga stress. Så jag drar slutsatsen att det är samma för mig (allt för att slippa sjukhus). Sen kom jag på att det är ju skit bra jobb jag har om jag ska försöka stressa ner, för jag kände det att när det blev mycket så bara dunkade det under revbenen. Så det kanske är bra att jag inte fått så mycket pass under april månad nu.


Men hur gör man för att stressa ner? Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra eftersom min stress ligger i skolan, körkortet och de problem jag har sen tidigare. Sen när några kommer och öser ännu mer problem över mig (som tydligen är mitt fel) blir inte så mycket bättre. Men det är ganska fascinerande hur kroppen fungerar, menar efter 9 år så börjar den att protestera.


Idag är det pluggning som gäller, gjorde klar engelskan igår och idag är det religion för hela slanten. Inatt så kom det in en person som jag blir så glad över att se jämt, för hon är ju så go.


Kramar

Av sandra - 12 april 2008 23:07

haha ja ikväll har jag fått slutsatsen att 25 åringar är inte så mycket bättre än 15 åringar. Det tog ungefär 45 minuter för syrran och hanna att svara på gästbok inlägg på facebook, och deras diskutioner. Anlita aldrig dem som relations experter! Haha nä hualigen nu ska jag fixa till lilla mig och strax gå ner till jobbet, hoppas jag inte blir påkörd eller bortrövad medan jag går ner.


Pussar!

Av sandra - 12 april 2008 21:50

Förut när syrran kom hit så lagade vi lite mat, blev wook med korn bitar. Det blev väldigt gott, efter det så spelade vi en massa mariobilspel. Dock så hamnade jag jämt sist men jag skyller på att de var syrran som hade ratten.


Ska snart gå ner och avverka några timmars jobb, kan bli roligt om jag inte hade haft så himla ont i kroppen.


Nu ska jag lägga mig i soffan och vila i någon timme.


Hoppas alla har en trevlig lördags kväll! Pussar

Av sandra - 12 april 2008 13:14

woa vad less jag blir på min dator, den hänger sig stup i kvarten och är så jävla seg, skulle behöva blåsa ren den men då försvinner alla mina kära program + så måste jag bränna över korten på skivor! Fel att vår externa bara kunde börja fungera igen.


Om inte jobbet ringer idag så ska jag ägna lördagen åt engelska och religion och senare ska syster komma hit. Vi tänkte laga lite mat och spela wii spelet som ulf kom med igår, roligt roligt.


Klockan 11.59 sa jag till mig själv att nu ska jag sätta igång med engelskan, nu är klockan 13.16 och jag har ännu inte börjat. Så det är dags att börja nu, för tänk vad skönt att vara klar med alla uppgifter.


Dessutom har jag fortfarande ont där jag hade ont igår och iförrgår, och eftersom det känns som mensvärk fast det sitter högre upp så tycker mamma att jag ska gå till um. Får se vad jag gör åt saken, nu ska jag iallafall ta tag i engelskan.


puss och kram

Av sandra - 11 april 2008 22:52

Åh hur länge ska det få hålla på innan jag gör någonting åt det? Min kropp håller på att protesterar emot mig som bara den just nu, först var det huvudet och nu är det under revbenen/magen, vad kommer här näst? Det värsta är att jag kan inte göra så mycket åt saken, utan bara att vänta tills allting är över igen. Aah blir tokig, det gjorde så ont förut idag så jag började gråta, och så lätt för att gråta har jag inte.


Har iallafall kollat på en jätte bra film nyss, den med will smith och hans son. Jag önskar jag kunde hjälpa allt och alla faktiskt, men vem vill inte det?


nu ska jag lägga mig och önska att någon trollar bort mina besvär och laddar på min mobil som är tom.


god natt

Av sandra - 10 april 2008 16:36

Just nu sitter jag och äter en kokosstång och funderar på vad vissa tänker med och varför vissa ska hålla på att ljuga hela tiden för? Eller säger att man är sjuk lite då och då för att slippa saker medan nästa dag så kan man göra vad som helst, nej är man sjuk så är man sjuk och man hittar inte på att man är dålig för att få lite "åh vad det är synd om dig".


Det är ganska fascinerande hur vissa barn fungerar, och jag skulle vilja dyka upp i deras liv om cirka 15 år för att se vilken personlighet de utvecklade. Det är så himla roligt att vara med barn och se hur de utvecklas. Försök föra en konversation med en 3 åring så ska du få se vad jag menar, barn är fan klokare än oss.


Jag måste nog plugga nu eftersom jag somnade när jag kom hem från träningen igår, har ju prov på onsdag och så ska jag redovisa historian. Efter det har jag bara en uppgift kvar och så har jag fått mitt betyg för historia, hur skönt är inte det? Skulle vara ännu skönare om jag blev klar med branschgrejsemojset. Men en sak i taget och sin sak har sin plats.


Religion var det nu jag skulle läsa, pusshej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards