Alla inlägg den 26 april 2008

Av sandra - 26 april 2008 21:03

När jag kom hem förut så la jag mig ner och sov, vaknade halv 8 med en klump i magen. Jag mår så himla dåligt, huvudet bara dunkar hela tiden och smärtan i magen börjar komma tillbaka och jag vill inte sjukanmäla mig för jag känner mig så himla taskig. Jag kan ju stå upp iallafall så då kan jag väll lika gärna jobba tänker jag.


om jag bara kunde säga som det var så skulle

det bli mycket bättre och

jag skulle må bättre, fast kanske inte av

konsekvenserna som kanske blir.


Nu ligger jag i soffan och ser göta kanal 2, ska försöka äta något innan jag går ner och jobbar.


puss.

Av sandra - 26 april 2008 13:05

Godmorgon!

Gud vilken jobbig natt, ville bara lägga mig ner och dö en stund. Är glad för dem som slipper nattjobb för det är nästan outhärdigt - tur att man kan skratta åt allt som sker. Hoppas verkligen vi är all personal inatt!


Klockan ringde allt för tidigt och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska ringa så vi kan åka iväg. Märkte dessutom att det var hål i strumpbyxorna och eftersom jag inte orkar ha ett par strumbyxor som har tiotusen lager tyg så tog jag fram nål och tråd och sydde ihop hålet, fint verkligen.


Nej ska borsta tänderna nu och andas lite djupa andetag, tycker fan synd om pappa som ska få stå ut med mig idag. Längtar tills jag kan få lägga mig ner och sova.

pussi

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards