Alla inlägg den 21 april 2008

Av sandra - 21 april 2008 22:36

Ja som sagt, vi lyfte ner sängen från taket och band fast den på ulfs bil (tacka vet jag att han har köpt ny bil). Sen for vi iväg till systeryster och där började jag diska åt henne, och det var inte så lite disk heller. Jag säger då det att det är tur att hon har mig.


Nu pratar jag lite skit med frida och fixar med datorn, ska lägga mig strax är så sjukt trött fastän jag sov 1-2 timmar bara för en liten stund sen. Imorgon har jag lovar att träffa mormor, men ska ut och gå en sväng och jag har bestämt mig att jag inte ska bli där hela dagen för jag behöver plugga.


God natt allihopa!

Av sandra - 21 april 2008 19:16

Åh vad lättad jag känner mig nu, när vi slutade så pratade jag lite med Maria och hon säger att hur det än går på nationella så kan jag inte sänka mig utan det kan hellre gå åt det andra hållet. Och när hon sa att jag ska komma dit på måndag med det i tanken, och att det är mest för att visa vad jag kan och vad hon har lärt ut så kändes allting så mycket bättre!


När jag kom hem så la jag mig ute och plugga engelska i några timmar, gick sen in och fixade datorn eftersom jag har formaterat om den för 100e gången, efter det somnade jag och sen har vi varit och kollat på en lgh uppe på haga. Den var jätte fin men på tok för liten, nu hoppas jag att vi kan komma och kolla på fyran mitt i stan.


Men nu ska jag hjälpa till att bära ner sängen som systeryster ska få, dock så är trappen för smal så vi får lyfta ner den från taket.


pussar!

Av sandra - 21 april 2008 09:47

Just nu känner jag bara hur ont det gör i bröstet och under revbenen, ångesten och paniken börjar komma fram igen. Och nu vet jag inte alls vad jag ska göra åt den, det kommer inte hjälpa att prata med Maria om det för jag kommer bara börja gråta för det har blivit så pass jobbigt. Engelska b är min största prövning det här året, jag kommer vara världens nöjdaste den dagen då jag får veta att jag har G och den dagen jag är klar med nationella och allt som har med engelskan att göra så kommer jag äntligen kunna pusta ut. Ah tårarna bränns bakom ögonlocken, ingen kan nog förstå hur ont i magen jag har inför nästa måndag. Please give me something to fight for.

Av sandra - 21 april 2008 08:06

Det finns några svaga punkter jag har, en av dem är att säga hej då till folk och då menar jag inte säga hej då till t.ex Sandra när hon ska åka hem utan mer när de ska åka till en annan stad eller någon annanstans . Tror aldrig jag klarade av att säga hej då till syrran varje gång hon flyttade utomlands, jag grät i princip hela tiden då och det var så himla jobbigt. Bara för att jag inte tycker om att människor är ensam, och där är min andra svaga punkt. Jag kan inte se människor leva ensam utan att det hugger till i hjärtat eller att de mår dåligt, jag skulle mycket hellre kunna bo där ensam och ha de problem som dem har. Jag hatar verkligen att se mina kompisar må dåligt för jag vet hur de mesta känns.


Nu sitter jag på engelskan, eller vi börjar om 20 minuter. Imorse när jag kollade ut så var de 15 grader ut, fast då har ju solen legat på hela morgonen men ändå, snart tar vi studenten tjejer!


När jag kommmer hem sen så ska jag plugga och sitta ute på taket, mysigt! Ska försöka köra lite ikväll också och eventuellt gå iväg på danspasset.


Hoppas ni har en bra måndag, pussar!

psst. 54 dagar kvar till studenten

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards