Alla inlägg den 20 april 2008

Av sandra - 20 april 2008 16:15

Håkan på högsta volym och engelskan i knät, så ser min söndag ut. Och gud vad jag längtar tills han kommer på gatufesten och herregud vad jag ångrar att jag inte bad om ett kort på oss två, då skulle jag iallafall ha lite mer bevis för att jag faktiskt har träffat honom..


Har ni varit med någongång då ni har målat upp en bild av en person och sen märker ni att den absolut inte stämmer? Jag har haft en sån uppenbarelse både igår och idag, men den idag var fan värst! Haha, har skrattat hela dagen åt situationen och jag vet inte hur jag ska hantera den?


Viktoria frågade förut om jag ska följa med på en promenad med henne och emilia runt sidsjön lite senare, självklart svarade jag ja eftersom hon verkar vara en urmysig människa! Hoppas du blir bättre snart!!


Men nu ska jag höja volymen lite till och fortsätta med min engelska.

 En massa pussar och kramar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards