Alla inlägg den 14 april 2008

Av sandra - 14 april 2008 21:59

Idag har jag hunnit med en engelska lektion på 3 timmar, käkade lunch med sandra på stan, sovit, kollat på rasmus på luffen + pretty in pink, övningskört, fikat och fått reda på en otrolig rolig sak. Vad det är tänker jag inte säga utan säger det antingen imorgon eller på onsdag, för jag har en tendens att skriva saker som jag vill ska hända och så händer de inte.


Nu ska jag lägga mig och läsa lite tror jag, imorgon är jag ledig vilket är jätte bra för mig för då har jag en chans att göra saker så jag slipper känna mig stressad.

  • prov i religion
  • uppgifter och prov i produkt och bransch kunskap
  • historia redovisning + nästa uppgift

Det är ungefär det jag ska fokusera mig på just nu, och sen engelskan självklart eftersom jag snart har nationella och idag gick det bara åt helvete på engelska lektionen.. Men just nu så är det sängen som gäller, sov gott allihopa.


Pussar och kramar


Av sandra - 14 april 2008 08:25

God morgon!

Dagens mående hade kunnat legat på topp om jag slapp den här magvärken, och just nu har jag dubbelt så ont i magen. Idag har aftonbladet lagt ut bilder på han som mördade Engla, och fyfan.


Nu ska jag ha engelska och sedan skulle jag följa sandra när ho nska köpa tyg.


Puss!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards