Alla inlägg den 8 april 2008

Av sandra - 8 april 2008 22:42

Självklart så somnade jag i soffan förut när jag kom hem, så jag vet inte riktigt om det är någon idé ens att försöka somna nu.. Fast jag lånade något sånt här avslappningsband av mamma som jag ska ge en chans, har bett om att vi ska gå till någon som kan skriva ut sömntabletter men hon tycker det är bättre att försöka med skivor först. Så jag får väll ge det en chans och hoppas det fungerar, för det är så otroligt irriterande att sova i 12 timmar ungefär och när jag vaknar är jag lika trött som tidigare.


Nej ska byta sängkläder nu och sedan ska jag ta en ipren mot huvudvärken, hoppas jag slipper den imorgon.


Godnatt

Av sandra - 8 april 2008 10:25

Åh vad less jag blir, idag är jag ju ledig och såg chansen att få sova länge. Men från klockan 6 idag så har både mobilen och hemtelefonen plingat till, och jag har inte orkat kliva upp än för jag känner hur huvudet värker redan nu!


Men jag ska kliva upp nu, är jätte hungrig och hade tänkt hinna plugga lite innan jag ska gå ner till jobbet.


Puss & Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards