Alla inlägg den 6 april 2008

Av sandra - 6 april 2008 20:42

Efter att jag kom hem så åkte jag till mormor där hela faderullan var, dock så fick jag bita mig i tungan några gånger för att inte börja gråta. Men ändå nu när jag kom hem så bara brister allt och jag mår så jävla illa nu så ajg vet inte vad jag ska göra. Önskade att allt kunde bli bra, men det gör det med tiden får jag hoppas.


Imorgon måste jag gå, jag får inte ligga hemma imorgon. Behöver verkligen gå på engelskan, kanske bäst att träna lite mer på provet. Det kanske kan få mig på andra tankar? För just nu är det bara du som är där, och det är fan inte ett dugg bra!


Av sandra - 6 april 2008 14:33

i hate that i love you - vad jag än gör, vart jag än går så är du alltid med mig. Varför har du klistrat dig fast i mitt hjärta för? Jag vet mycket väl att det aldrig skulle fungera mellan oss för vi är så pass olika, men jag önskar ändå att det vore så. Visst, det funkar ibland att inte tänka på dig och under vissa veckor så tänker jag inte alls på dig. Men så händer det något och pang så är du tillbaka där du alltid har varit. Äh kanske lika bra att ge upp, men hur fan ska jag göra det?


Var hyfsat roligt ute igår, visst jag lät dig förstöra allting men det är mitt eget fel, tror även jag fick 60 spänn av baren igår. Senare så skjutsade världens snällaste Max hem oss där sängen väntade oss.


 Imorgon är det måndag och jag har engelska prov, helst av allt vill jag träffa dig idag men i can't ask that. Förresten är det inte grymt irriterande när man får höra att man sagt en massa saker när man inte ens har gjort det? Men jag kan ju ta på mig alla problem igen, menar allt är ju mitt fel right?!


 puss och kram

och nu har du mage att fråga hur det är

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards