Alla inlägg den 26 mars 2008

Av sandra - 26 mars 2008 18:52

god kväll

Idag har jag inte gjort ett dugg, eller jo jag gjorde klart historia uppgiften så nu ska jag bara kladda lite på en planch så är jag helt färdig, och det känns otroligt skönt! Nu ikväll så hade jag tänkt ta en promenad på emilia och sedan gå iväg och träna, men de planerna ändrades snabbt och nu ska jag gå iväg och jobba några timmar.


Imorgon ska jag gå på stan med sandra en sväng om inte det inträffar något annat, och på fredag åker vi två till stockholm. Det kommer bli sjukt kul, fast vi skulle egentligen ha legat kvar en natt menmen ..


Ska börja skriva om hinduismen nu.

 Puss på dig!

Av sandra - 26 mars 2008 12:01

Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen. Är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen, den tar slut från kyss till kyss. Vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad, när alla löften klingar falskt. Nästa gång du lovar allt, vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.


Äntligen har jag fått hem skivan, så jag ska lyssna på den och plugga idag. Kanske om Emilia har tid sen när jag kommer hem så vill jag se den jäntan, men vi får se hur det blir med de. Ska iallafall träna ikväll, och ikväll måste jag verkligen iväg.


Men nu ska jag sätta igång med pluggandet.

pussar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards