Alla inlägg under februari 2008

Av sandra - 6 februari 2008 11:54

okej det gick inte så bra att tvinga i mig en macka, för efter några tuggor började jag tänkte vad smör var, och då blev jag äcklad och kunde inte äta mer! Men bättre lycka nästa gång, när nu det blir. Nu ska jag duscha!

Av sandra - 6 februari 2008 11:37

Idag blev jag glad när jag såg att jag hade fått min mobil, eller ja den ligger på ok. Det behövdes ville jag säga, så upp ur sängen på med kläder och traska ner, utan att ens dricka lite vatten. Dock så var det helt onödigt för mobilen hade inte kommit än (!!) sen tänkte jag nästan ringa taxi för att ta mig hem, gick verkligen inte att gå..


Så nu sitter jag här och tar igen mig, vill duscha för håret är såå smutsigt men jag måste tvinga i mig något att äta först. För jag tror inte jag skulle må så bra att kliva in i duschen och stå där i varmt vatten med ingen näring i kroppen, då skulle jag nog ligga i en liten hög där inne. Har ingen matlust alls och eftersom att jag inte har kunnat äta så mycket så måste jag verkligen tvinga mig att äta, undra hur mycket jag har gått ner nu under de här dagarna..


Efter att jag tvingat i mig en macka iallafall (bättre än inget, eller hur?) så ska jag duscha och sedan ska jag göra mina 3 uppgifter så jag slipper bajsblöjan imorgon, om jag nu ska gå imorgon. SEN ska jag gå ner till ok igen för då borde den ha kommit!


Men nu var det mat som gällde, hejhopp!

Av sandra - 5 februari 2008 19:23

Ah är det inte värmen som dödar mig så är det huvudet, vaknade med huvudvärk och har haft det heela dagen. Dock så är det för att jag inte har ätit något sen i söndags morse (om inte cheseballs räknas?), eller jag har ätit 2 baguetter men det ger inte direkt någon näring. Men nu är mamma och handlar mat åt mig, så jag slapp fisk idag igen eftersom jag sov hela kvällen igår.


Ska försöka pallra mig ner imorgon, för det är inte så bra att missa någon av Mickes genomgångar eftersom han går igenom jätte mycket på 3 timmar. Han kan ju nästan skriva en bok på allt som han babblar på om, men micke är bra han. Tur att vi fick han också som mentor nu det sista året så man känner sig lite säker om poängen och de..


ibland önskar jag att jag kunde läsa tankar, för då skulle jag aldrig känna såhär!

kramar

Av sandra - 4 februari 2008 17:19

Ne, när pappa var här förut så berättade han att Adam hade varit på akuten häromdagen och att de har bott på sjukhuset nu ett tag för att han har för lunginflamation. Och det är verkligen inge bra, sen vet de inte om han måste opereras eller inte :( nuga lillälsklingen min. Hoppas på det bästa, för det får inte hända honom någonting, aldrig!


Förövrigt har jag fortfarande feber, fick rätt festis av pappa också. Har sovit i princip hela dagen, vaknade nu och har fruktansvärt ont i huvudet och är hungrig. Men de känns som om jag bara kan äta baguetter, är inte så sugen på fisk som mamma hade planerat till middag idag.


Nu ska jag kolla runt lite och kanske se på lite vänner.

puss!

Av sandra - 4 februari 2008 13:11

Inatt har jag drömt en massa jobbiga drömmar, sånna drömmar som jag har när jag är påväg att bli sjuk. Så vaknade jag imorse klev upp och duschade, kände att allt var ite 100 procent bra. Men tänkte att jag kan gå ner ändå, det är bara 3 timmars lektion och sedan kunde jag ta bussen hem, men vilken himla tur att jag inte gjorde det. För när jag kollade tempen sist så hade jag 38,6, YES!


Ringde pappa nyss och bad honom komma förbi med festis och en baguette, har ingen lust att äta det vi har hemma. Men jag slår vad om att jag kommer få sån där fejk juice på små kartonger som man blandar till själv.. Men det får väll gå det också, snällt att han åker hit iallafall!


Kan absolut inet somna heller, så sjukt jobbigt. Jag som jämt haft bra imunförsvar när jag har varit bland småbarn, men inte nu.


Ska se om jag hittar någon film jag kan se på, sen ska jag tvinga i mig ett glas saft så jag får någonting i mig. Åt bara en kiwi imorse nämligen, hurray.


Hoppas alla andra är pigga och krya, puss på er!

Av sandra - 2 februari 2008 23:34

Dagen har flytit på ganska så bra, lagomt med folk och roligt folk som jobbade.


Allt har varit skit bra hela jävla kvällen, har kollat på en ung jane austen - jätte bra film för övrigt och sen har jag pratat massa vett med Emilia. Sen bara brister det, totallt. Får ingen luft till lungorna och jag hoppades på att jag skulle få försvinna.


Hej då!

ps. jag saknar dig min vän, det var bara du som förstod mig och fick mig på andra tankar ds.

Av sandra - 2 februari 2008 09:20

Har sovit skit dåligt inatt, har legat spänd hela natten och vaknat i princip hela tiden.. Inte så roligt alls, och när jag väl somnar så drömmer jag jobbiga drömmar istället.


Men hade trevligt igår iaf, vi käkade taco bufé på biteline och sedan hyrde vi film, dock kanske inte bästa filmvalet eftersom sandra skulle gå ner till navet och jag skulle få tillbringa natten ensam..


Ska ägna dagen åt jobb idag, börjar halv 11 och slutar halv 8. Sen har vi ingen mat hemma som jag kan ta med mig och jag är inte så förjust i hamburgare längre, och nuggets har syrran gjort så jag inte kan äta det längre. Så jag undrar vad lilla jag ska äta sen när jag har lunch.


puss & kram

if you only know how I feel right now.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards