Alla inlägg den 13 januari 2008

Av sandra - 13 januari 2008 09:51

Vad är det som säger  att du inte gör likadant mot mig? Du kanske gör allt som vi gjort med en annan, det har inte jag någon aning om .. Allt jag kan göra är att tro på alla ord, men det är så jävla svårt .. För jag tycker fortfarande att ord inte har någon betydelse, utan handlingen är viktigare..


Söndag idag, och det betyder att det brukar vara jätte mycket folk på max.. Det känns ju sådär jätte roligt, igår ringde dem och sa att jag hade tydligen en gammal hundring .. Pinsamt och jobbigt tycker jag, och förstår inte hur den kan ha hamnat där eftersom jag kollar på alla sedlar..


Tänkte sova tidigt ikväll, för imorgon börjar praktiken och då måste jag vara pigg eftersom jag ska leka med barnen hela dagen, fast jag ska inte klaga eftersom det är roligt .. Fast det kommer ta evigheter att lära sig namnet på alla, haha sist så var jag tvungen att fråga de andra 2-3 åringarna vad en annan unge hette..


Ha en trevlig söndag allihopa, pussar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards