Alla inlägg den 4 januari 2008

Av sandra - 4 januari 2008 13:01

Idag klockan 3 är det Peters begravning i GA kyrkan, mamma ska gå dit helt ensam. Tycker det är så fruktansvärt starkt gjort, jag börjar bara gråta av tanken att hans barn kommer vara där. Undra om den minsta som är 5 år vet vad det verkligen handlar om .. Är småbarn mer medvetna om världen än vad vi vuxna tror? Tycker iallafall att det är hemskt, så fruktansvärt hemskt .. Och mamma är så otroligt stark och modig som vågar gå dit själv! Själv hatar jag begravningar, finns inget värre.. Kunde knappt vara i kyrkan på farmors begravning, det var första gången på 10 år som jag fick träffa henne då, och då får jag se henne död i en kista ..


Försov mig imorse, men hann ner till JESS ändå .. Lina är så fruktansvärt bra på att klippa tycker jag, blev ganska så nöjd med resultatet den här gången också :)


Någonting jag hatar är att vara beroende av en annan person, det är så otroligt jobbigt. Men underbart när det väl fungerar, varför kan inte jag få ha det så som mamma har det nu för?!


Ska städa och bleka håret nu, ska ut till sandra ikväll :)

hejdå




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards