Alla inlägg under december 2007

Av sandra - 7 december 2007 19:42

Hela min uppväxt har jag lärt mig att är man sjuk så är man sjuk, då går man inte ut och festar samma dag.. För om man är så sjuk att man inte ens kan gå till skolan, då kan det inte vara så sunt för kroppen att ta emot en massa alkohol. Eller har jag helt fel?!


Skulle fylla på mitt kontantkort förut, eftersom jag är mer eller mindre tvingad att åka taxi hem inatt/imorgonbitti .. Så ringer jag och ska knappa in koden och sedan ett kontrollnummer som är de 4 sista siffrorna i koden.. Jag börjar knappa in allt och när jag trycker på fyrkant säger rösten " det är inte giltigt" nehej tänkte jag och testa igen och en annan kontrollkod.. Men det fungerade inte heller, så jag gick in på telenor.se och chattade med någon där .. Då säger att av de 4 sista siffrorna i telefonkoden är bara kontrollnumret och ska inte vara med i själva koden, hur sjutton ska man kunna veta de när det inte står någonstans?


Ska göra mig iordning ut så jag ser iallafall lite seriös ut, och sedan kika på idol innan jag ska ner till mitt kääära jobb!

Av sandra - 7 december 2007 15:29

Igår var vi på bio sandra och jag, vi kikade på solstorm. Den var bra fast lite för mycket sånger om gud kanske? Jag fick iallafall en gudlåt på hjärnan och gick och nynnade på den hela vägen hem till nygatan.


Idag när jag kom hem så la jag mig för att sova i 4 timmar hade jag tänkt, vaknade av att någon kom och tänkte att tiden hade gått fort, men den var tydligen bara 2! Irriterad som bara den gick jag och la mig i sängen för att kika på vänner ihopp om att bli trött sen, resultatet blev att jag mår illa och är täppt i näsan.. Härligt, känns bra att jag fortfarande kommer vara vaken om 12 timmar för att servera alla fulla människor sin mat!


Lika bra att göra viktiga saker, som städa och plugga. Men börjar nog att göra klart fatet jag började med igår kväll, tänk att en rulle med ståltråd och några tjocka ståltrådspinnar kan göra saker!


Ha en trevlig fredags kväll och håll er hemma ikväll :) puss!


Av sandra - 5 december 2007 22:05

Det är konstigt hur vissa människor säger en sak för att sedan göra helt tvärtemot .. Jag blir frustrerad när jag vet vad jag vill, jag skulle kunna vända ut och in och skrika till alla vad jag vill. För jag vet men frågan är bara om du vet vad du vill? Jag vill veta, så jag kan bestämma mig för vad jag ska göra..


Bäst att lägga sig ner i sängen och kika på någon film nu, kommer bli en lång dag imorgon. Sen kanske jag och sandra skulle gå på bio om vi hittar någon trevlig att se :)


Godnatt och sov så gott

psst. i wish that too.

Av sandra - 5 december 2007 17:15

När jag kom hem idag ifrån skolan så tog jag lite ipren och la mig framför teven och somnade, vaknade för en timme sen typ .. Hoppas febern är borta nu, för imorgon behöver jag gå så jag kan redovisa historian och göra provet i formgivning..


jag har aldrig gillat robbie williams så särskildt mycket men jag är väldigt sugen på att se honom live, bara för att han är en sån bra live artist!


Sen missar jag träningen idag också, bajs .. Kunde inte träna igår heller, får bli nästa vecka :(


Nu ska jag fortsätta kolla på teve och ta lite ipren. Puss

Av sandra - 4 december 2007 11:32

Hipphipphurra idag fyller världens bästa systeryster år! Du är världsbäst och jag älskar dig till tusen!


Idag jobbar jag hemma över samhällslektionen, är klar med rapporten och nu skrev jag äntligen klart historian samt gjorde en pp .. Ska bara "utsmycka" den senare så jag kan redovisa till veckan. Känns jätte skönt att den är klar, för nu är den 3 "punkten" av de 6 jag ska göra avklarad. Ska snart gå ner och ha lite engelska med Maria, tror vi skulle kolla på någon film?! Ska även prata med henne om min vårtermin ..


Ska se om jag hittar något att käka och fortsätta med några engelska uppgifter som jag skulle ha arbetat med förra veckan .. Ikväll ska jag till systeryster och käka. Köpte presentkort igår på jess för 460 så hon kan gå och klippa sig, hon fick även en kofta från Gina förra veckan av mig..


Nej nu ska lilla snoriga jag sätta fart, puss och kram från sir väs!

Av sandra - 3 december 2007 21:05

tänkte bara lägga upp en bild på en ros som jag sydde idag, blev ganska nöjd!


lägger dessutom upp en bild på min älskling!

Av sandra - 3 december 2007 19:33

Nu är vår kära bil såld. Lite tråkigt tycker jag, fast den stannade ju kvar inom kretsen vilket jag tyckte var bra :)


ja9odkqwå940ei81324 ei9of jag får damp på allt! Fel att bara säga sanningen någon jävla gång!!! Nej ska fan inte tänka någonting längre och ska fanimig aldrig mer prata för allt jag säger blir ju tydligen fel?! Operera bort tungan kanske vore något ..


Nu SKA jag fixa klart historiaskiten så jag kan få gå och sova någon gång .. Och ursäkta att jag finns då och har åsikter, tydligen får man inte ha det längre!!



Av sandra - 3 december 2007 08:32

bajs vad jag inte vill ha kursprov, vad sjutton ska jag göra då?! Får ont i magen så fort jag tänker på det och jag vill verkligen inte!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards