Alla inlägg den 16 december 2007

Av sandra - 16 december 2007 15:23

Igår var vi hemma hos Camilla och käkade en massa räkor, Lasse hade även rökt räkorna och det var verkligen super gott! Haha vi kollade även på film sen jag var liten och lussade för dem " så är du snäller så får du ett öga att suga på". Förstår inte hur folk kunde förstå mig då? inte ens jag förstod mig själv när jag såg på filmen! Även winston och sara var med på filmen, och jag saknar nog winston ganska mycket..


Efter att ha legat i deras soffa ett tag så skjutsade mamma ner mig på jobbet.. Var verkligen hur lugnt som helst inatt, och runt kvart över 5 stämplade vi ut. Mamma kom så snällt och hämtade mig, och vid 6 slog även jag igen ögonen .. Vaknade för en timme sen ungefär och inser att jag inte kommer kunna somna så tidigt ikväll!


Jag undrar vad ungar lär sig egentligen i skolan, igår så pratade ida med morfar och sjöng en låt för honom som innehöll att hon hade homosexuella barn som satt under bordet och drog varandra i snopparna! Stackars morfar säger jag, undra vad han tänkte!


Ska försöka plugga lite nu, är helt förstörd i kroppen. Nattjobb och skola går verkligen inte ihop, tur att vi slutar på fredag när jag har en veckas jobb framför mig!

Adjöken

jag vill verkligen vara där, men vill inte åka själv..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards