Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av sandra - 29 oktober 2007 21:52

Allting som jag gör är fel, det är alltid mig det är fel på och ingen annans .. Det är alltid mitt fel!


Ska ta och sova nu, hoppas på att jobbet ringer imorgon så jag kan få jobba! Behöver ha annat i tankarna än alla idioter som trampar omkring på tå runt omkring.

Gonatt

Av sandra - 29 oktober 2007 17:27

Idag så har jag varit med Emilie en stund, vi gick ner på stan för att käka lunch sen gick vi en liten promenad .. Sen dess har jag inte gjort ett dugg,var nyss nere på ica för att köpa grejjer till maten idag.. Hade tänkt överraska mamma lite och fixa till middagen, sen ska vi till IKEA och byta överdraget till fotöljen .. Hittade även mina älsklingsnötter på ica, cashewnötter med sourcream & onion smak, MUMS!


Ska kanske ta Emilies pass på fredag, skulle vara behövligt eftersom mobilräkningen kommer hamna på 13898391 kronor i november! Längtar tills jag slipper abonemanget.. Ska även betala av det sista av min bärbara den här månaden :D tycker jag har varit skit duktig som betalat på den i princip varje månad ..


Nu ska jag börja med maten, just ja igår på spar fick jag 2 äpplen gratis av han som satt i kassan ;D slapp betala, de tyckte jag var ganska så snällt..

Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards