Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av sandra - 21 oktober 2007 22:57

haha, vet inte om jag ska gråta eller skratta? Så himla patetiskt så det finns inte, varför ens yttra sig?! De enda jag vill veta kommer jag aldrig få veta eftersom jag aldrig kommer att få svar, vad fan vill du egentligen?! Tur för mig att jag tagit lärdom av allting jag varit med om, så dig kommer jag alltid ha placerat på en lägre nivå..


Nu är klockan 11 och det är ekot på p3, kanske bäst att lägga sig ner i sängen iallafall? kommer inte somna i första taget iallafall pga smärtorna i magen! Gonatt till er som ska sova iallafall.

Av sandra - 21 oktober 2007 21:32

Kom hem för en halvtimme sen kanske, jag, mamma, sofie och josefin gick till jop's och käkade förut :) gott och mysigt! Nu vill jag bara ta en tablett som kan spola tillbaka tiden ett par timmar och sen sova bort några månader!


Gaah, måste nog börja ta upp kontakten med min psykolog igen, börjar må dåligt igen. Fast jag tror det har att göra med att vintern är påväg och julen. Helst av allt skulle jag kunna stå på max och jobba hela julafton, från klockan 8 på morgon till 5 på natten.. Vill inte fira jul, jag tror att ingen förstår hur förstörd julen egentligen är för mig, all julkänsla är borta med vinden..


Ska göra mig iordning nu och sedan plugga latin/engelska! Gonatt

Av sandra - 21 oktober 2007 18:26

Gårdagen var rolig, blev lite paff vissa stunder också.. Haha min blick som jag gav cissi när jag insåg en sak ;D  .. Jaja, kan sammanfatta kvällen som rolig och katastrofisk!


Ska ut och käka med mamma och några andra nu, har grymt ont i magen också .. Frida kanske skulle komma sen så vi kan ta en fika, men får se vart de slutar :)

 Puss & Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards