Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av sandra - 16 oktober 2007 17:09

äh jag ger upp, du ligger nu lågt i mina ögon.. Dina signaler visar klart och tydligt och jag tänker inte ta initativet i någonting längre, upp till dig nu! Ingen idé att prata med en vägg.

Av sandra - 16 oktober 2007 16:14

Hade historiaprov förut, det gick sådär. Svarade på alla frågor utom 3 så jag hoppas att jag kan skrapa ihop lite poäng :) Dagen har gått oerhört fort, vilket jag är glad över. Nu inväntar jag på att återställningen på min hp dator ska bli klar, bara 18 minuter kvar nu, och jag hoppas på att det räcker med den där så jag inte måste formatera om den.. För då kommer det dröja innan jag kan använda den, eftersom pappa ska in med alla word program och f-secure. Men med min vanliga otur så lär det ju inte fungera.


Bara 2 veckor kvar nu innan vi har lov, SKÖNT! Ska snart iväg och spinna sen ska jag träna på samhälleprovet + latinen.. Tänkte fixa historiauppgiften nästa vecka kanske? Jaja det lär ordna sig.


JUSTJA jag är jätte kinkig när jag ska byta örhängen, så förut råkade jag slå till örat så ena örhänget åkte ut, KULJUL. Fast det kändes ju inget när jag satt in den igen höhö, men nu har jag ingen plopp att ha där bak.. Ska gå och leta efter en nu, det är bara 15 minuter kvar nu innan sanningens ögonblick!

 hej då idioter


uppd.
Jag hittade ingen plopp, vilket inte kommer fungera så bra när jag ska duscha/sova sen .. poooop, får se om syrran har något som passar eller om mamma har, vilket jag hoppas på. Datorn gick igång iallfall, det är bra. Men allting är borta ändå fastän det inte skulle vara de. Så jag skulle få vägledning i telefon av min kära fader sen hur jag fixar till altling sen.. I will be a computernerd soon! 

Av sandra - 16 oktober 2007 08:33

Grattis till mig som gick till skolan idag fastän att jag mår skit, förstår inte själv hur jag orkar vara här riktigt.. Men det fungerar ju iallafall tydligen.


Det dunkar i mitt öra, för jag råkade platta lite där förut när jag plattade håret ;/ är inte direkt det skönaste..


Ska ha samhälle nu sen engelska.. Ska gå och spinna ikväll, var även igår och tränade hur skönt som helst, sen ska jag gå på core imorgon och spinning på torsdag igen, HÄRLIGT! det ända som får mig att må bra nu är träningen resten är bara skit..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards