Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av sandra - 15 oktober 2007 15:10

Fick sluta tidigt idag, vilket var jätte skön OCH så slapp vi blommor idag! Gick även bort på marielles för att köpa ny foundation, den kostade ungefär bara 380 spänn. Men den räcker ju i lite mer än ett halv år, så det är bra.


Eftesom vi fick sluta tidigt så tänkte jag gå och spinna klockan 5, häärligt! Känner att jag verkligen behöver röra på mig eftersom jag aldrig gick i torsdags. På lördag ska jag kanske följa med ut med några tjejer från klassen :) fun!


Nej ska plugga lite på engelska orden innan vi åker iväg, tror även jag är klar med samhälleuppgiften om jag har gjort rätt på den vill säga :)

 puss!

Av sandra - 15 oktober 2007 07:21

Fysjutton vad jag är trött, jag lyckades hålla mig vaken hela dagen igår ..  Började må jätte illa bara för att jag var så trött .. Klockan 9 gick jag och la mig och somnade som en stock, skulle ha kunnat sovit några timmar till känner jag! Det är så jobbigt när jag är trött för då silar de riktiga känslorna fram och de syns bättre..


Nu ska jag iallafall fixa mig lite och ta något att fika, sen är det skola för hela slanten som gäller.. Hoppas vi slipper blommor idag!


Ha en bra dag, puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards