Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av sandra - 13 oktober 2007 19:16

Snart ska mamma skjutsa ner mig till jobbet. Hoppas verkligen det går bra idag för jag är inte på det bästa humöret vad som helst skulle kunna få mig att bryta ihop nu.. Allting känns så himla värdelöst, varför ens försöka?


Tårarna lurar runt hörnet, och nu vill jag bara gå ner och jobba så jag kan få komma hem och lägga mig i min trygga säng, där ingen kan komma och störa. Där jag kan få vara ensam med mina tankar och tårar.


Kramar från lilla mig

Av sandra - 13 oktober 2007 13:18

Snart har jag skrivit ihop en sida till de uppgiften i samhälle. Det går verkligen sämst att skriva och det känns som om jag gör helt fel? Micke får ta och kika på den på tisdag. Tänkte att jag skulle bli klar med den idag, har bara två "punkter" kvar och så ska jag fylla i lite i de andra punkterna sen ska jag skriva in alla delar in i varandra..


Hade nämligen tänkt försöka göra klar de mesta av pluggandet innan jag ska iväg och jobba.. Börjar 20.00 och slutar 05.00, úsch är inte alls peppad inför det. Men i slutändan är det pengar och egentligen är det bara att stå där och vara trevlig. Får hoppas att det är någon rolig som jobbar ikväll :)


Ne om jag ska bli klar med hälften av allt jag vill göra idag så är det nog bäst att sätta fart.. Ha en trevlig lördag nu, och njut av ledigheten :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards