Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av sandra - 9 oktober 2007 13:57

Det är ganska jobbigt att sitta och höra på allt du säger, när jag vet ungefär hälften och att jag varit med om ungefär hälften.. Det har gått jätte bra att glömma allting men sen när jag hör dig prata så kommer alla minnen fram igen...


Jag är jätte hungrig och de luktar varma mackor här inne, det skulle vara super gott just nu.. Hade nyss sufix och prefix prov i engelskan, gick sådär kunde iallafall fylla i alla "luckor"..


Mamma och jag ska iväg och spinna ikväll, känns bra att ha kommit igång med träningen och att den "håller" i sig :)


Ska träna på engelska orden nu och räkna ner tills vi slutar, bara 1 och en halv timme kvar..

i will never forget you, and i wish that i could be with you every day.

Av sandra - 9 oktober 2007 08:28

Jag ville inte alls gå till skolan imorse, orkar absolut inte vara här. Allt var så jobbigt imorse, och när jag kom på att det är engelska så fick jag en klump i magen.. Vill bara vara hemma idag och gömma mig under täcker och låsas som om ingenting finns..


Varför ska jag hjälpa till när jag inte får någonting tillbaka för?


Ne ska ha samhälle nu och sen engelska, hoppas att dagen går fort så jag kan få komma hem snart :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards