Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av sandra - 4 oktober 2007 20:04

nu har jag kommit hem efter ett spinningpass, skönt att avreagera sig lite. Gick dit och gick hem, och när jag var påväg hem så gick jag lite slingervägar .. Så kommer jag till en jätte brant backe, och jag orkade inte gå tillbaka för att gå en annan väg så var det bara att gå uppför. Det kändes i låren och vaderna kan jag lova..


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga lite, imorgon så ska jag få träffa söthannah, och den här gången får vi träffas i flera timmar istället för bara 5 minuter :D och det är underbart!


Ha en underbar kväll och passa er för mig eftersom jag är så hemsk :)

Av sandra - 4 oktober 2007 17:32

Hade tänkt strunta i träningen idag, men nu har jag så mycket inom mig som måste ut!! Känns som om jag exploderar snart! Snart låter jag alla vara eftersom jag bara är en stor idiot?


OJ vad jag är hemsk, men inte fan är det mitt fel att alla andra beter sig som dem gör så man blir illamående! Varför fråga när man inte tål att höra sanningen, eller just ja jag är ju en sån elak människa att jag inte borde få finnas!

Av sandra - 4 oktober 2007 06:32

Fy sjutton vad jag är trött, när klockan ringde vid kvart i 6 så tänkte jag nästan ringa och avboka tiden hos tandläkaren. Men eftersom jag tror att jag har hål så är det lika bra att gå dit, tyvärr.. Förstår inte varför jag skulle upp så tidigt och göra? Jag kan ändå inte äta frukost när jag vaknat tidigt..


Igår vad jag duktig och pluggade engelska nästintill hela kvällen, avbröt några timmar för att åka och käka på max med pappsen :) sen varvade jag uppgifterna med tvätten.. Nu ska jag bara träna på engelska glosorna och historia provet, latinen får vara ett litet tag.. Ska även iväg och spinna ikväll halv 7, måste även gå dit och gå hem för mamma är ju i Skövde..


Ska ta och skriva ner min dröm jag hade inatt till psykologin sen ska jag fixa några mackor som jag kan äta senare idag. Tjohej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards