Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av sandra - 2 oktober 2007 19:41

Kom hem nyss från spinningen, mamma följde med idag :) och hon som jag tycker är så bra hade passet, kanon. Efteråt åkte vi på ica för att köpa mjölk, så skulle mamma ha nötter så såg vi cashewnötter med sourcream and onion smak och bbq smak, så jag var tvungen att ta några och de var riktigt goda faktiskt!


Nu ska vi käka sen ska jag hoppa in i duschen och kura ihop mig framför tven.


Kom och tänkte på dig förut, hur du sa att jag aldrig skulle förlora dig och vad som än hände så skulle jag kunna ringa så fort det var något. Men nu står jag här ensam och kan inte ringa dig, känns bara fel.. Ångrar så mycket den dagen, men ändå så ser jag det som en lärdom. Du har fan lärt mitt undermedvetna en hel del. Saknar dig, saknar våra kvällssamtal, våra sms och våra msnkonsverationer!

Av sandra - 2 oktober 2007 16:42

Usch vad jag är trött, la mig i sängen för att vila i 10 minuter förut, som blev 20 minuter och sen hade jag sovit i 1 timme. Och om jag sover på dagen så kan jag inte somna sen ikväll, menmen .. Ska iväg och spinna snart, så fort mamma kommer hem bara. Det ska bli roligt och härligt, känns så bra när dem säger att det är en låt kvar sen är vi framme och man lägger på all vikt som bara går ..


Fick min nästa historia uppgift idag, och de visade sig att jag ska ha prov nästa torsdag! Så roligt, eller inte. Har även engelska prov nästa vecka, 25 nya latinord, samhällsuppgift som ska skrivas + prov där och så engelska ord :)


Förut när jag jag skulle gå ner och köpa mat så möttes jag av ett gäng små skolbarn som var påväg till skolan. Och det är så sött när de går där på led och deras kommentarer och tankar om världen, ännu sötare är väll när man ser de där småkillarna som går och håller varandra i handen.. Hoppas jag kan få vara på ett dagis på min apu, det skulle vara toppen!

puss och kram!

Av sandra - 2 oktober 2007 07:23

Idag har jag jätte ont i huvudet, när jag satt mig upp i sängen så trodde jag att huvudet skulle explodera.. Så jag vet inte hur jag ska göra idag, ska iallafall gå ner och få uppgifter. Måste väll vara med på genomgången på samhälle så jag kan skriva uppgiften..


Ska fixa till håret lite nu och ta en dos ipren.. Hur sent jag än kliver upp så blir jag ändå klar jätte tidigt?


Ha en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards