Alla inlägg under augusti 2007

Av sandra - 12 augusti 2007 18:22

Nu åker jag till stugun och kommer hem på torsdag :) hoppas på att det är soligt hela veckan så jag inte avlider av tråkigheter.


Förresten så var de där jävligt lågt av dig, hur många gånger ska jag säga samma sak?

Av sandra - 12 augusti 2007 14:03

Jag skulle aldrig ha jobbat igår, det känns som om allting blev värre bara .. Hostade som en tok under hela kvällen igår, fick jätte ont i huvudet och bihålerna, och under natten var näsan igen täppt som om den aldrig varit de förut. Verkligen skit jobbigt, och nu känns det som om kroppen har 1000 graders feber. Tur att vi ska upp till morfar idag så får jag vila upp mig lite :)


Kollade klart på vänner förut, och varenda gång börjar jag halvgråta på sista avsnittet..


Nej kanske bäst att börja packa ihop det jag ska ha till morfar och sen ska jag leta efter någonting jag kan stoppa i magen ..


seeeeee ya

Av sandra - 11 augusti 2007 14:19

Är faktiskt betydligt bättre i halsen idag, bra det. Fast hostan är nästan värre :/ jobbigt .. Ska jobba sen 16.15-20.15, sen ska jag och Sandra ner på stan tror jag :)


Du är ganska konstig, jag tänker inte passa upp dig längre .. Det där "finns här för dig i vårt och torrt" verkar inte stämma in på dig!


Nu ska jag göra lite käk och kika lite på vänner tror jag. Dammsög även rummet förut. Hade inte tänkt göra det, men när jag skulle dra upp rullgardinerna så satt det någon äcklig sak på den. Så det var bara att dra fram dammsugaren och suga upp den där äckliga saken.  


Av sandra - 10 augusti 2007 21:08

Förut åkte vi ut till tranviken och låg några timmar, häärligt! Sen blev det maxmat för hela slanten och direkt hem till soffan och kikade på några vänner, fast jag råkade somna där någonstans :/  typiskt. Men jag är verkligen jätte trött .. Och snart ska jag gå och möta systeryster så ska vi ner och köpa kesella och sen ska vi baka en kladdkaka :) fast en nyttigare variant, men jag tänkte på en sak är inte sirap jätte mycket socker i?!



Av sandra - 10 augusti 2007 09:35

Smarthuvve som jag är ställer klockan på 9 för att jag måste hinna ringa till ungdomsmottagningen innan de stänger telefonen vid halv 10, trodde jag.. Så ringer jag och kommer till telefonsvararen, och då kommer jag ihåg att det är fredag och deras telefontider är halv 11 till halv 12...


och nu kan jag inte somna om, ingen idé heller för den delen .. Trodde pappa skulle komma förbi halv 10 också men inte gjorde han de inte.Så ja sitter här ensam eftersom mamma ligger och snarkar i rummet brevid och jag hostar som en dåre.. Kunde ju ha hoppats på sol idag, men icke! Fast det kanske spricker upp senare, kan ju alltid hoppas på det.


OCH den 8 september ska jag och mamma åka till stockholm och shoppa, eller vi åker väll på fredagen den 7e, men skit samma, på lördagkväll ska vi till grönan och kolla på HÅKAN HELLSTRÖM :D jag är överlycklig, trodde inte att jag skulle få se honom iår, meen det fick jag.

Av sandra - 9 augusti 2007 16:48

Snart ska jag och syster iväg till ikea, ska försöka hitta någon bra och billig mobil där ute också.. Hittade en som jag ville ha på nätet för bara 1080 tror jag det var, men det var ju internetpris så blir det enmiljontill när man ska betala frakt och skit .. Ne hoppas verkligen på att hitta någon som passar bra för lilla mig ..


Vi var ute på tranviken förut och solade, men det är sån fogg ute så jag blir tokig, men vi höll ut och låg där och småfrös fast solen tittade fram då och då, och den sista timmen var solen framme hela tidn :)


Men nu ska vi åka iväg tror jag, puss


senare

hittade en mobil för 780 nånting, funkar alldeles utmärkt för mig :) sålänge jag slipper pappas gamla aik mobil, som jag måste ge tillbaka på något sätt så han inte märker repan i skärmen :/ blä för den! Hittade även en klänning på jc för 50 spänn :)


sen när vi skulle ringa efter taxin så skulle den ta mer än 30 minuter, jippi men efter att vi väntat i 10 minuter typ (som kändes en evighet) så kom hanna och kalle förbi, så vi fick åka med dem hem :) lyx!


nu ska jag koka lite te och mysa ner i soffan och kika på las vegas, har knappt någon röst kvar, sjukt jobbigt ..

Av sandra - 8 augusti 2007 22:49

Jaharu så himla ont i halsen har jag så jag vet inte vad jag ska göra, fast tack och lov har jag inga vita prickar i halsen eller på tungan, sen har jag ingen feber heller för den delen, tur för mig. Då slipper jag sjukhuset iallafall fast hade väll inte tänkt åka dit ändå, för det är lika med en massa äckliga nålar som ska in och gräva under huden.


Ska fortsätta sova i sängen nu, somnade visst ute i soffan så hoppas jag kan sova nu, och de är ingen idé och ringa mig för jag kan ändå inte prata :D jippi för att jobba på lördag!

Av sandra - 6 augusti 2007 21:11

Idag har jag bråkat med mamma rejält, när vi var påväg hem och körde på köpmansgatan så fick jag en sån ångestattack så jag öppnade bildörren knäppte bort bältet och tänkte faktiskt hoppa ut .. Men mamam stannade bilen så jag fick kliva ur och hon åkte iväg, då i allt gråt så ringde jag emilie och snyftade och frågade om jag kunde komma till henne.. Hela vägen till skönsmon gick jag och skakade av all gråt .. Sen gick jag hem vid 8 tror jag? och nu är mamma borta. Funderade på att åka till morfar så mamma och eva fick vara ifred!!


De enda jag har ätit idag är 3 mackor till frukost och 2 kakor i bilen påväg till stranden, så jag måste ta och käka lite nu .. Plus att jag är ganska så dålig, snorar och hostar och har mig, not good!


Imorgon ska jag och frida kanske på bio :) finns här för dig ja gumman, och för dig med emilie :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards