Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av sandra - 26 augusti 2007 19:00

Förra fredagen åkte jag, mamma och mormor ner till linköping och hälsade på, helt underbart skönt. Men i tisdags ville de jag reste med åka hem, men det passade inte mig så jag stannade kvar tills igår!


Under tiden hann vi åka till smultronstället och käka glass, otroligt gott! Det fanns en jätte stor glass för 400 spänn, och så hade bert karlsson varit där och ätit glass och det skulle inte förvåna mig om han glupska i sig den för 400 spänn (som för övrigt rekomenderades att dela på), sen åkte vi till någon kohage som skulle vara fantastiskt fin, men jag såg bara en massa otäcka mygg och andra flugsaker.. I fredags fyllde bror 1 år och då blev det lite kalas :)


Varje morgon vid 7 vaknade jag av att bror kom ner och skulle kolla i böcker, för att leta efter fåren! Sen kom Lisa ner och då var det bara att kliva upp.. Men det gjorde inte så mycket faktiskt, för de var så underbara att vara med. Eller kanske inte när Lisa jämt skulle ha det Bror lekte med, som en dag var vi ute och lekte så gick Lisa och drog i en dockvagn och Bror åkte på en bil. Så såg Lisa det och var där och puttade av Bror så hon kunde åka på bilen samtidigt som hon höll i dockvagnen.


Men jag har varit som deras "nanny" faktiskt, men eftersom jag älskar småbäbisar så gjorde inte det något :D plus så fick ju Johanna och Lars lite tid för sig själva!


På fredagen när vi kom ner så skulle någon kompis till Lars och Johanna spela på platå (?) så jag och mamma följde med Johanna dit, satt där och drack och surrade lite, mysigt :) .. Sen i onsdags tror jag det var, så spelade den där killen igen i sitt band på något studentställe, så jag och johanna gick dit och lyssnade och drack lite :) jätte roligt och mysigt var det faktiskt ! Förutom alla tvestjärtar som fanns där ..


Imorgon börjar skolan igen, och jag vill verkligen inte gå dit. Men jag har kommit på en lösning som kan göra det lite lättare för mig, hoppas de där på skolan kan godkänna den också bara!


Ne nu ska jag fortsätta kolla på shrek 2 och sen ta en dusch ..


adjö

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards