Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av sandra - 6 augusti 2007 21:11

Idag har jag bråkat med mamma rejält, när vi var påväg hem och körde på köpmansgatan så fick jag en sån ångestattack så jag öppnade bildörren knäppte bort bältet och tänkte faktiskt hoppa ut .. Men mamam stannade bilen så jag fick kliva ur och hon åkte iväg, då i allt gråt så ringde jag emilie och snyftade och frågade om jag kunde komma till henne.. Hela vägen till skönsmon gick jag och skakade av all gråt .. Sen gick jag hem vid 8 tror jag? och nu är mamma borta. Funderade på att åka till morfar så mamma och eva fick vara ifred!!


De enda jag har ätit idag är 3 mackor till frukost och 2 kakor i bilen påväg till stranden, så jag måste ta och käka lite nu .. Plus att jag är ganska så dålig, snorar och hostar och har mig, not good!


Imorgon ska jag och frida kanske på bio :) finns här för dig ja gumman, och för dig med emilie :)

Av sandra - 6 augusti 2007 10:21

"Du undviker att bli sjuk om du är rädd om dig nu. Se till att du inte stressar för mycket på jobbet"

Så står det i mitt horoskop idag, och jag kan ju säga att min hals inte är i det bästa lagret, har dock inte pratat än men kan knapp hosta :S sjukt jobbigt. Har svettats ihjäl hela natten också, antingen har jag feber eller så är det för att det är strålande sol ute, hoppas på det sista! Så idag om mamma vill / orkar tänkte jag åka ut och sola någonstans, annars får det bli balkongen :) för glöm att jag ligger inne i sängen och kurerar mig när det är jätte soligt ute!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards