Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av sandra - 5 augusti 2007 23:27

Det är ganska konstigt att vid alla de val jag gör nu så blir allting fel och alla bli skit sura på mig och jag mår bara sämre, hm konstigt! Alla de här små sakerna man ska välja, typ te eller kaffe .. Och vid varenda jävla val som vissa är otroligt stora så blir alltid de närmaste sura! Som nu till hösten, hur ska jag kunna välja utan att någon ska bli besviken? om jag väljer att läsa floristkurserna så sviker jag mig själv och om jag inte gör det så sviker jag andra .. Men nu är det inte de det handlar om, utan de val jag har gjort under den senaste tiden, och en sak till, man ska fani nte säga något om den andra förren man känner personen och vet vad den har varit med om tidigare i livet! Lyssna inte bara på en person utan det brukar oftast vara 2 eller fler med i spelet, så give up förfan och ge inte mig förutsatta meningar, jag kanske redan mår skit dåligt så då behöver inte du komma och göra allting tusen gånger värre!!


Och inte nog med att jag är helt confused så kan ajg inte lägga mig ner för då kommer jag kvävas ihjäl, näsan blir igen täppt på 5 sekunder, inte alls roligt sen kan jag inte ens svälja plus att jag nästan har feber, fast bara nästan. Jobbade även över 1 timme idag bara för att jag är så snäll, och nu jobbar jag bara på lördag sen är jag ledig till slutet av augusti typ :)


Mamma är påväg hem också, dem skulle komma inatt någon gång .. Dp kanske det kan bli lite ordning här hemma, eller så inte, haha där var ju jag rolig..


Känner att nässprejen börjar funka nu så det är lika bra att sova lite innan allting blir ännu värre, och anklaga inte andra förren du vet hur den personen är.. Lätt att göra det när man bara känner ena men inte den andra för den dagen du kan komma och säga att du känner mig så är vi nog döda :) hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards