Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av sandra - 4 augusti 2007 19:53

Har jäktat som bara den nu på sluten, hjälpte till i driven och det var låång kö .. Tillochmed jag tog över där fast hann bara ta en beställning, men ändå och tänka sig att jag klarade det också ;) !


Nu harj ag duschat, sminkat om mig, tagit under kläderna jag tvättade igår och plockat ihop lite saker, allting på cirka en halvtimme .. Ska snart gå ner och möta sandra sen ska vi ju som sagt på bio .. Ska bjuda syster också någon dag hade jag tänkt..


Ska plåstra om mina små stackars fötter nu och sedan leta fram några skor som jag kan ha för biomörket!


pusssssss

Av sandra - 4 augusti 2007 08:53

God morgon! Sitter här och försöker få i mig lite frukost, och så försöker jag att inte somna. Är sjukt trött idag, inte alls roligt med tanke på de 9 timmarna jag har framför mig. När jag har slutat så ska jag skynda mig hem och kanske hinner ta en power nap på 10 minuter? för sen ska jag på bio med Sandra och kolla på ciao bella, det går verkligen inga bra filmer som man kan kolla på nu under sommaren tråkigttråkigt.. Jag längtar tills jag kommer hem och kan lägga mig i sängen igen iallafall, den ser grymt inbjudande ut..  Räknade ut att jag kanske får lite mer än 5500 kr nu i augusti ;O lovely!


Jaja ska ta en ipren nu också, har lite smått ont i huvudet :/


Tack för idag, slut för idag, vi ses väll imorgon ha det så bra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards