Alla inlägg den 9 juli 2007

Av sandra - 9 juli 2007 21:54

MMM jag älskar pajer av alla desslag så länge de innehåller frukt/bär .. Åt nyss rabarberpaj MMMM säger jag bara!


And all I can do is be true to myself
I don't need permission from nobody else
'Cause this is the real world, I'm not a little girl
I know exactly who I am

Baby this is who I am
Don't need you to understand
'Cause everything is right where it should be
It wont be long til you know about me,
'Cause I don't give a...
Even when I'm out of love
'Cause everythings just how it should be
And it wont be long till you know about me

Av sandra - 9 juli 2007 11:42

Jaharu äntligen en ledig dag, jag är helt slutkörd som om jag sprungit något maraton eller så! Igår natt så vaknade jag till och satt mig upp i sängen för att gå och göra iordning 3 mellan pommes ..


Idag är jag hos pappa och ska absolut inte göra någonting, ska sitta här i mitt lilla hörn ..


På torsdag kommer min älskling hit till sundsvall :D hopppas det är fint väder så vi kan vara ute och leka!

 Adam Jakob Wihlgaard


Nu ska jag gå in och kolla igenom alla de 6 bokhyllerna om de finns någon film att titta på.. ciao


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards