Alla inlägg den 2 juli 2007

Av sandra - 2 juli 2007 22:55

hm hur jävla dum kan man inte vara egentligen .. Att våldta en 2 åring och sedan döda henne?! Ursäkta mig men det var det sjukaste jag hört på länge! Tur att idioten fick livstid ..

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1109439,00.html


ska bo hos pappa lördag - onsdag för jag får inte vara hemma, hualigen .. Idag fick jag tillochmed sluta tidigare och det blev jag överlycklig över, imorgon ska jag och frida ner på stan. Pappa skulle även vara där nere så jag lär väll stöta på min gamla fader :)

Av sandra - 2 juli 2007 09:23

Antidepressiva (??) tabletter försäljningen ökar .. ja men konstigt utbilda mer personer som kan hjälpa oss som mår skit dåligt, och utbilda dem så att de är bra också, inte bara en massa skit människor.. Visst det är upp till varje person som mår dåligt att fixa det själv, ingen kan göra någonting åt en. Men varje person behöver jävligt mycket hjälp också för att komma ut från mörkret, synd bara att den där hjälpen inte existerar så mycket!


nu ska lilla jag som är svintrött gå ner och jobba, hoppas verkligen att dagen bara rinner förbi så jag kan få komma hem och soova ..

Av sandra - 2 juli 2007 00:24

Förut traskade jag ner till stan och mötte frida som sagt, hittade mina skor för 150 spänn så jag köpte dem :) sen gick vi på coffe house och satt och surrade i 1 timme innan vi förflyttade oss till coppers och tog en cider/öl med några killar där .. Sen kom eva och hämtade oss och skjutsade oss till bowlingen i birsta ( den stan stängde 10 :/ ) när vi spelat klart så kom en kompis till frida och hämtade oss i sin cabbil, grymt skönt att åka i den .. När vi väl befann oss i stan igen så gick vi åter till coppers för att ta en cider/öl innan vi gick hem till var och en ..


En otroligt mysig dag har jag haft och nu väntar sängen med alla mina skavsår på fötterna.. Gonattgonatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards