Alla inlägg den 8 juni 2007

Av sandra - 8 juni 2007 21:13

HAH imorgon ska ju jag servera på en fest, och sedan på ett bröllop i augusti.. Och på festen imorgon så är det Petras föräldrar som har festen och så är det Petra som ska gifta sig, och Petra lekte med syster jämt förut när de var mindre, roligt!


Nästa helg åker jag ner till Stoooockholm :D och då ska jag pussa på min prins heela dagen! och ta enmiljardfyrahundratusen bilder på honom...


Av sandra - 8 juni 2007 14:22

okej, jag måste skryta lite nu men när vi fick betygen förut, så fick jag 7 mvg och 2 g och resten var vg .. Hyfsat nöjd ! och så har jag kommit fram till att jag kanske inte behöver läsa till några kurser så det kommer bli huuur skönt som helst, mitt allra sista år!

Av sandra - 8 juni 2007 08:41

Tralal, sista dagen idag i skolan, sköönt! Ska snart gå ner dit, fast det känns som om det är lite onödigt när vi slutar 11 .. Menmen, ska jobba sen också börjar 5, och den här gången känner jag mig lite osäker, faktiskt..


och jag förstår mig inte på vissa personer, och jag vill inte fråga heller för det kanske förstör allt. Men ikväll är det sanningens minut..


Min termometer utanför mitt fönster visade 35 grader imorse ;O fast solen ligger på där hela morgonen, men ändå .. sommarsommarsommar


haha just ja , jag drömde att jag jobbade på subway inatt. Kan säga att det var en lättnad när jag vaknade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards