Alla inlägg den 30 maj 2007

Av sandra - 30 maj 2007 16:53

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH fatta vad jag är glad just nu ...

Det ringde något konstigt nummer på min mobil och jag brukar aldrig svara om det är skyddat lr något nummerj agi nte känner  till. Men nu svarade jag iaf så var det agneta, våran mattelärare.

Hon: Jag tänkte bara säga en sak, eftersom du fyller ju år imorgon ,ellerhur?

jag: aah det gör jag (trodde hon skulle säga att jag fick ig så hon ringer mig ikv ist så jag slipper ta sorgen imorgon ;p)

hon:jag tänkte bara säga att du klarade nationellan, så nu kan du fira din födelsedag i lugn och ro...


och det är bland de bästa som kan hända :D:D för matten har varit mitt största problem och jag trodde verkligen inte att jag skulle få godkänt när jag började med kursen i vintras.. Så aldrig mer matte nu :D

Av sandra - 30 maj 2007 12:14

Trala, idag gjorde vi ingenting på skolan förutom ett prov som vi fick göra i grupp..Sen gick vi på stan lite och sedan bestämde jag mig för att köpa en subway macka och sandra köpte en sallad så gick vi till en park och satt oss och tjockade i oss det..


Nu ska jag kika på tv lite och dammsuga tror jag, så mamma slipper göra det. Jag och syster är sugen på att se robin hooood också, så jag ska ta och leta fram den..


Det är ganska bra att mormor har flyttat hem på ett sätt, för nu slipper jag oroa mig för att hon är där nere ensam och har tråkigt.. Jag har jämt ångest för andra när jag lämnar dem, men nu har jag ingen att ha ångest för längre.. För morfar trivs där han bor och har sina syskon runt omkring sig, och det känns jätte bra..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards