Alla inlägg den 27 maj 2007

Av sandra - 27 maj 2007 21:08

Egentligen så borde man inte fira morsdag, för endel har ju inga mammor eller pappor, så det är lite små dumt. För det blir ju så stort av det, överallt köp morsdagspresenter vart man än kollar, tidningar, på stan, tv och på radion.


Är inte varje dag mors-och farsdag isf?! Jag älskar min mamma iaf, för snart ett år sen hatade jag henne så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Men sen när hon fick reda på hur jag mådde så blev det bättre, nu börjar jag tro att de har att göra med att jag trodde/ville att mamma skulle så hur jag mådde och blev sur på henne för att jag inte sa att jag ville dö och aldrig mer se ljus igen.. Trodde faktiskt att mamma var en tankeläsare, men icke.. Älskar henne iaf en massvis.


Nu ska jag duscha sen torka håret snabbt och sedan (äntligen) krypa ner i sängen.. Har jobbat hela dagarna den här helgen, så egentligen skulle jag behöva jobba matte nu men jag orkar faktiskt inte, om jag får ig på de där jävla nationella så får jag väll sitta kvar hundra timmar för att få g sen ..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards