Alla inlägg den 9 maj 2007

Av sandra - 9 maj 2007 16:19

Kom precis hem från stan, hittade en söt liten klänning/tröja och ett bara shorts (?!) och lite hårgrejjs .. Jag hade ju tänkt att bara ta av det som var slitet på håret men så blev det icke .. Mitt hår var så långt som ner till det där svarta strecket på bilden här nedanför och nu är det strax ovanför axlarna .. Fast det kan behövas drastiska förändringar, billigare blev det också! Nu ska jag försöka plugga lite, fick även brev från svenska kyrkan och de frågade om jag ville konfimera mig, eftersom prästen i Njurunda glömde bort oss när vi skulle göra det. Men jag känner inget direkt behov att göra det så ..

Av sandra - 9 maj 2007 08:11

Trala idag ska jag äntligen få klippa bort lite överflödet hår på huvudet samt göra en massamassamassa ljusa slingor. Har längtat till den här dagen sen i mars typ, har även ont i min hand fortfarande .. Jag har fått en "fritösarm" istället för en musarm sa Emilie .. Mår bra idag, undra vad det beror på ..

nej ska skicka lite hatmejl nu och sen är det svenska eller kultur och stilhistoria ..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards